dimanche 18 janvier 2009

With you forever


2 commentaires:

Anonyme a dit…

" Because we are your friends, you never be alone again" ... Because we will remember & love you forever...

M.

Anonyme a dit…

Parce qu'on ne pourra jamais l'oublier.



Antoine